rindu makk

Wednesday, June 20, 2012

salam...wah lamanye dh tak update my blog nie...nape rasa malas je nk update blog ne..hmmm.. salu blogwalking je kje aku... skrg aku tengah betoi2 bz nie... teramat... almaklumlh..ada 4 bulan lagi aku berjuang untuk tamatkan pengajian...hihihi... lepas ni nak keje dh... nak ada duit sendiri..hihihi.. :)
Bila sorang2 kat dalam bilik nie..teringat pulak kat mak di kampung... ahhh rinduny aku ngn makk...rindu masakan mak.... tempoyak udang mak asyik berpusing2 je kat kepala aku ni..hihihi... ohhhh rinduny kat mak... raya nanti baru dpt jumpa makk... owhhh masa..berlalu lh sepantas yang mungkin.. :)... aku xsabar nak blik kampung dahhh... hihihi.. HOMESICKK !!

cantik tak pemandangan nie..inilah pantai dikampung kte... jum lah pg sarawak... :)

5 comments:

FARAH deeb said...

hohohooo.. sabo, saboo.. sikit je lagi tu hehe... (tapi daku pun gituh gak mase dok asrama dulu. Kalau boleh nak kerat pagar nak lari balik KL! Hahaha)
My latest Entry :)
Novel Review: Mustafa Kamal Ataturk

aku eyfaa said...

sisi farah..tulah..hihihi.. nie tgh skodeng blog akak nie.. :)

ieda said...

ekekekek siksa berjauhan kan
tapi kena biasakan dik ;)

zulbujang said...

ngan si dia x rindu gak ke??hehehe

:::aZiE::: said...

da folo #14

Post a Comment