Stress !!!

Thursday, November 6, 2014

      Ya allah..sedih nye hatiku ini...rasa mcm keseorangan je walaupun banyak je org dsekelilingku...Tak sabar nye nak abis study nie..insyaallah ni adalah sem last aku..doa doakan k..hmm..mcm-mcm masalah timbul...
     Macam macam dugaan yang aku lalui sepanjang aku belajar nie..masalah persahabatan( asyik jaga hati org je) masalah hati masalah tesis yg tak habis2 lagi..mana dgn excident yg aku lalui masa praktikal bulan 8 haritu..cukup cukup berat masalah aku nie..
    Tapi aku yakin..semua nie ada hikmah nya..aku pegang kata2 tue sebab aku tahu..Allah dah tentukan apa yg terbaik untuk aku...mungkin lepas nie aku akan lalui benda benda yg happy je..setelah beribu dugaan yg aku lalui..semoga aku tabah menghadapi semua ini...
    Lama dah aku x update blog..tp aku stiap hari blogwalking blog blog org..tp tiba2 je malam ni mood aku swinggggg sangat2 n tiba2 aku update blog dgn entry yg entah ape2 nie..sebab aku rasa blog nie mcm diari aku..
  Inshaallah lepas nie akan kerap update entry sebab dah install blogaway dekat fon..
   Alhamdulillah jugak..aku masih diberi Allah kekuatan untuk melalaui semua ini..
#jumpaLagi

0 comments:

Post a Comment