Swee Kang Ais Kacang di Kuching Sarawak

Friday, November 7, 2014

Hello everyone...
Siapa siapa di sini pernah pg Kuching Sarawak sila angkat tangan!!!..hehee..
Kalau korang nak tahu Swee Kang Ais Kacang ni adalah salah satu tempat makan menarik di Sarawak.. kalau korang rasa nak cari tempat bestt untuk lepak lepak santai santai bolehlh pergi sini.. dijamin bestt tambah tambah lagi makanan yg amat menarik hati korang...hehe
Dekat sini popular dgn ais kacang nyee yg super duperrr sedaapp..kalau nak tahu dekat sini asyik fullhouse jee..
memang popularr tau !!

haritue aku pg sini nak release tension kononnyeee...tp aku try order menu lain...takkan asyik nak makan ais kacanggg jee...hehe
So aku cuba menu baru iaitu "white lady"...
Mashaallah..sedappp yg betull betull sedap..cukup manis berlemak berkrim..rasa buah buahan yg diaorg letak tu memang fresh je...dhlah aku pg masa tgh hr so memang bestt betull..xsampai 5 minit habis dh aku sapu( bohonggg!!)..hehee
Selain white lady aku order laksa jugak..laksa sarawak..memang terbaik..udang fresh lagi..kawan aku order mee belacan..menu special jugak dkat sini :)
Seriously..memang sedaapp makanan sini..

So...koranggg kalau pg sarawk nanti aku bwak p makan sini tau..
Jomlah ke sarawakkk :)

#jumpalagi

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

0 comments:

Post a Comment